"Dan barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Dia akan menjadikan kemudahan baginya dalam urusannya. Itulah perintah Allah yang diturunkanNya kepadamu. Barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Allah akan menghapuskan kesalahan-kesalahannya dan akan melipatgandakan pahala baginya." (At-Thalaq:4-5)

15 November 2010

la' tahzan...

dulu dah janji..xpe kan..
dulu dah janji..xpe..redha kan...
dulu dah janji...xpe...jangan sedih2 kan...
dulu dah janji...
dulu dah janji...
dulu dah janji...

mane janji2 itu...la' tahzan....

saya xleh berjanji untuk la' tahzan...
saya xleh tunaikan janji saya...
tidak boleh tidak..saya mesti akan tahzan..

saya tahzan utk kesekian kalinya..
utk yg keberapa tah..

la' tahzan...insyaallah..

1 comment:

nik said...

sha, kamu ditagged..kalu tgh boring2 tuh boleh la buat mendalah nih..hehe...

http://beingcoachpotato.blogspot.com/2010/12/kecantikan-adalah-hak-milik-setiap-blog.html