"Dan barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Dia akan menjadikan kemudahan baginya dalam urusannya. Itulah perintah Allah yang diturunkanNya kepadamu. Barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Allah akan menghapuskan kesalahan-kesalahannya dan akan melipatgandakan pahala baginya." (At-Thalaq:4-5)

08 January 2011

Tok..tumpang lalu..

yes..blog saya dahde errr...ape tuh..erm..feed..feed ape ek..(adoi..tok..cucumu ni cepat lupe)..feed ape tu yg saya ambik dari cipah nye blog..kan dah tak ingat..sebab mase taip ni saya tengah lapar..jadik cepat tak ingat..saya lebih ingat food sebenarnye..hehe..ala..yang ade trafik2 tu..he..nampak sungguh ketinggalan jaman saya ni tok..

pastu saya dah melangkah maju setapak ke depan lagi pada tahun baru ni..saya dahde EASYCOUNTER..heh..dengan banggenye saya..walaupun yg asyik visitnye ialah saye aje..hahaha..hehe..pun saya tengok2 dari cipah nye gak..erm..ade lagi saya nak letak..tapi takutla lak..iaitula dia nuffnang tu..nak letak..tapi dah jadik kebiasaan..bile nampak je duit2..trus jadik takut..haha..takut tak pasal2 kene bayar..tapi rasa cam takdak kene bayaran..tapi still takut gak selagi tak tanya kepada yg pakar..nak tanye nik..tapi nik tak online memalam gini..gamaknye dia sebuk memasak kat dapur kot..urm..nik..kalo terbaca entri ni silela komen yek..huhu..saya ni ya ampun..dhoif....semenjak tak duk bersama dalam 1 bilik & 1 kelas ni..saya jadi begitu tak terer IT..kalo tak..saya pun tergolong antara yang terer gak..errr..terer ke belakangla tapi..hehe..

xdak pape pun nak tulih sgt disaat perut tgh lapar giler ni..erm lately saya memang sokmo lapar tak mengira masa..macam tong sampah..huh..tadi baru makan anggur hijau..kan dah lapar semula..saya dah siapkan stok roti dan minuman utk dimakan sebelum tdo in case kalau2 jadik macam malam semalam..lapar sampai takleh tidur..sib baik mamee ade..saya pun krup krap krup krapla makanan tu atas katil sambil baring..sungguh tak senonoh..nampak gayenye simptom yang sama masih berulang malam ini..hurm...peliks...misteri..

****

setakat perkataan 'misteri' kat atas, sebenarnye saya dah publish pun post ni..tapi saya edit semula sebab tiba2 saya nampak..'a visitor from NEW YORK!'...huh...ade gak weh org tengok waima die tak paham sepatah haram kejadah menatang yang saya tulis dalam ni..huh..kenapa tiba2 bahasa jadik kasar?huh..mungkin excited!

No comments: