"Dan barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Dia akan menjadikan kemudahan baginya dalam urusannya. Itulah perintah Allah yang diturunkanNya kepadamu. Barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Allah akan menghapuskan kesalahan-kesalahannya dan akan melipatgandakan pahala baginya." (At-Thalaq:4-5)

27 January 2009

Ermm....Kosong...

Salam lagi buat teman2 semua,

Lupe lak nk gtau dlm previous post..kalo korg prasan n konfemnye kamu2 seme akn prasan coz hanye org2 yg x cacat penglihatan je yg leh bace n tengok blog nih..ape yg korg prasan?haha..jawapannye ialah blog aku ni kosong je..xde pic langsung n pendek kate cm x menarik laa..itu sebenarnye bukan sbb aku xde mase nk mencantikkan page aku nih tp disebabkan oleh masalah ketakpandaian n kemalasan aku tuk meng'explore' pape yg patut dlm usaha utk memartabatkan blog aku yg disayangi nih..
aku tau, ramai kawan2 aku yg pandai ar bab2 it nih..so turunkanla sket ilmu korg tuh kt aku yek..hadiah misteri menanti kepade sape2 yg berbakti..hahaha..
paling koman pun aku leh bagi diskaun 20 sen tuk sape2 yg perlukan khidmat aku kalo2 jumpe deaf kat mane2..heheh..
ok yek..pertolongan n bantuan kalian seme amat sy hargai n kagumi..n moga kalian semua selamat n berbahagia n berjaya hendaknye dunia akhirat..ni bukan ayat membodek or mengampu or seangkatan dgnnye, tp ni ayat2 doa yg tulus ikhlas dr hati n sanubari sang penulis sendri...=)

Wassalam

2 comments:

nik said...

miss keypadlock_83,
i’ve link ur blog to my blog..bleh kan??

then, myb ko bleh ubah kt setting part comment tuh..for the moment, part comment utk blog ko nih limit utk yg ader account gmail/blogger dan list openID tuh jer...

sekian,
ur-439-roomate

MrsIS said...

hmm..baru aku tau coz b4 nih aku men hentam jer..ape org kate?jnji ade blog..haha..tula akibat x bguru dgn org yg pndi..org ade blog, aku pun nk gak kan..tp cm hampeh je sbnrnye..nway, my ex rumet..tenkiu byk2..nnt aku try sekuat jiwe rage ku tuk baiki n betulkan mane2 kelemahan yg ade kt dlm nih..nasehat anda sy dahului dgn ucapan terima kaseh daun sireh..=)