"Dan barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Dia akan menjadikan kemudahan baginya dalam urusannya. Itulah perintah Allah yang diturunkanNya kepadamu. Barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Allah akan menghapuskan kesalahan-kesalahannya dan akan melipatgandakan pahala baginya." (At-Thalaq:4-5)

31 January 2009

I need ur help...

Salam semua,

aku spend mase yang agak panjang tuk explore pape yang patut tuk mencantikkan blog nih..cari punye cari, explore punye explore, akhirnye usaha aku xbape nak berhasil sangat..aku tengok kekawan punye blog punyela cun..camne aku nak wat yek?kekawan..ade idea or ilmu yang leh di share bersama2?..bagila tutorial sket kat aku..kalo nak kasi pengajaran or tutorial tu x semestinye kat bilik tutorial jer..ok yek..
isu nya kali ni juz nak mintak tolong jer dari sape2 yang sudi membantu & free laa..gambar2 aku x upload lagi sebab x bawak balik thumdrive kat umah..so..bace tulisan jela dulu..
kalo ade sape2 yang rajin tangannye tuk menaip mesej & ajar aku selaku insan kerdil yang xbape nak pandai nih, insya-Allah hidup anda akan diselubungi misteri yang pastinye akan menjanjikan ketenangan & kebahagiaan di dunia & akhirat..amin

Wassalam

No comments: